De werking van MY-LEX®

Of uw organisatie nu gebruiker of leverancier van gespecialiseerde informatie is, een contentintegratie oplossing gerealiseerd met MY-LEX® biedt één overzichtelijke ingang tot alle relevante informatie voor uw gebruikers, onafhankelijk van de locatie, de grootte of de hoeveelheid van de oorspronkelijke bronnen.

De werking van MY-LEX®

Contentintegratie werkt onafhankelijk van het aantal, de locatie of de grootte van de te integreren bronnen en is aan te passen aan de wensen van uw organisatie. Deze bronnen kunnen uw eigen interne databanken en interne systemen (zoals de gegevens in uw zaaksysteem, raadsbesluitsysteem, dossier administratiesysteem, GEO-systeem of de afdelingsschijf) zijn. Maar de gegevens kunnen ook afkomstig zijn uit alle voor u relevante (openbare) websites, lokaal, landelijk, Europees of internationaal. Een met MY-LEX® gerealiseerd contentintegratiesysteem verzamelt, verrijkt, classificeert en linkt al deze gegevens om vervolgens een gesorteerde lijst met de meest relevante documenten bovenaan aan uw medewerkers of klanten te presenteren.

Alle relevante informatie wordt dagelijks verzameld en geactualiseerd. Alle documenten worden automatisch geclassificeerd en aan gerelateerde documenten gekoppeld. Een snelle zoekmachine zorgt voor directe toegang en presenteert de meest relevante resultaten bovenaan de trefferlijst. Vervolgens biedt een uitgebreide verfijnfunctie de mogelijkheid tot het vinden van de informatie die u zoekt, met slechts enkele muisklikken.

Met behulp van de “Mijn Dossier” functie kunt u eenvoudig relevante tekstfragmenten selecteren en opslaan en via de automatisch gegenereerde links naar andere relevante documenten gaan om ook daar fragmenten te selecteren. Zo bouwt u een kennisdocument op dat u kunt gebruiken, opslaan of met uw collega’s kunt delen. Een reeks linguïstische functies als “Bedoelt u?”, thesauri, enz. completeren het systeem.

Bent u geïnteresseerd in een maatwerk MY-LEX® oplossing voor uw organisatie?